چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران که  با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی ، انجمن بین المللی روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار گردیده بود ،  با معرفی روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

این جشنواره همزمان با سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ، با هدف انتقال و ارایه آثار و تجارب موفق و همچنین معرفی و ارائه الگوهای مناسب در حوزه روابط عمومی برگزار گردیده و طی آن از روابط عمومی های برتر نهادهای اجرایی ، سازمان ها و شرکت های گوناگون تقدیر بعمل آمد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار شد ، روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر با کسب مقام برتر در بخش ” پژوهش ” در جمع منتخبین جشنواره قرار گرفته و دستاورد ارزشمند دیگری را در کارنامه خود رقم زد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر در ارتباط با موفقیت حاصله بیان داشت : از سال گذشته تا کنون اجرای پروژه پژوهشی ” میزان رضایتمندی اربابان رجوع داخلی و خارجی شرکت گاز استان بوشهر از خدمات و عملکرد این شرکت ” را در بخش های مختلف مورد پژوهش و بررسی قرار داده و در همین ارتباط به نتایج تحلیلی جامعی دست یافتیم.

مهندس ابراهیم عباسی  در ادامه بیان داشت : در این پروژه پژوهشی که با همکاری دانشگاه خلیج فارس اجرا گردید،  در فاز نخست دیدگاه ها و نظرات کلیه کارکنان شرکت و نیز مشترکین شهرستان بوشهر به طور جامع و دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

وی اضافه نمود : پس از تحلیل یافته های اولیه ، در فاز دوم طرح که هم اکنون در دست اجراست ، مشترکین تعدادی از نواحی تابعه شرکت مورد بررسی قرار گرفته که ان شاا… نتایج حاصل از این طرح نیز به زودی
پس از جمع بندی های صورت گرفته ، اعلام می گردد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهردر توضیح اهمیت طرح پژوهشی یاد شده عنوان نمود :  پژوهش و مطالعه در افکار عمومی از این سبب اهمیت دارد که روابط عمومی ها به عنوان حلقه رابط میان مردم و
سازمان ها شناخته شده اند. لذا این نکته که مردم درباره سازمان و فعالیت هایش چگونه می اندیشند و چگونه می توان نظر آنها را  نسبت به فعالیت های سازمان جلب کرد، بجز از طریق پژوهش و شناخت هر چه بهتر آنان حاصل نمی شود.

مهندس عباسی اضافه نمود : پژوهش و تحقیق می تواند نتایج علمی ویژه ای بوجود آورده ، کلیه فعالیت های روابط عمومی را به ویژه در تبلیغات و نظرسنجی هدفمند کرده و در نتیجه نتایج مثبتی را به ارمغان بیاورد ، به همین دلیل نیز روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر، انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی را در دستور کار قرار داده و با جدیت بیشتری در این زمینه فعالیت خواهد  نمود.

ایشان همچنین با اشاره به دیگر اولویت های کاری روابط عمومی این شرکت بیان داشت : انجام تبلیغات طی فرایندی جدید و ارتباط هرچه موثرتر با جامعه هدف از دیگر فعالیت های مهمی است که مطابق با برنامه ریزی های مدون و حساب شده در صدد اجرای آن می باشیم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر اضافه نمود : ارائه آموزش به مشترکین در خصوص مصرف ایمن و بهینه گاز ، ارتباط بیشتر با مشترکین در ابعاد گوناگون ، حضور پررنگ در رسانه های ارتباط جمعی ، دریافت پیشنهادات سازنده به منظور انجام هرچه مطلوب تر فعالیت های پیش رو ، افزایش تبلیغات محیطی و … از دیگر اقدامات مهمی است که توسط این واحد در دست اجراست.

ایشان در خاتمه با تبریک موفقیت کسب شده به مدیر عامل محترم و نیزکلیه کارکنان ساعی و توانمند مجموعه، اظهار امیدواری نمود: با خلاقیت ، نوآوری و همدلی هرچه بیشتر شاهدکسب موفقیت های روز افزون و در نتیجه موفقیت و تعالی دوچندان سازمان باشیم.