مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از راه اندازی سامانه ی جامع ارتباط با مشتری ( CRM ) در این شرکت  ، بعنوان یکی از جامع ترین و پیشرفته ترین سامانه های ارتباط با مشتریان در سطح شرکت های گاز استانی خبر داد.

مهندس مسلم رحمانی با بیان خبر فوق افزود : سامانه ارتباط با مشتری( CRM )  ، یکی از ابزارهای پرکاربرد جهت ارتباط با مشتریان محسوب می گردد که به منظور ساده سازی و سرعت بخشیدن به درخواست ها، شکایات و پیشنهادهای مشترکین و نیز عموم مردم ، طراحی گردیده است.

وی اضافه نمود : در این سامانه به هر یک از درخواست ها، شکایات یا پیشنهاداتِ ثبت شده ، کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که مشتریان با استفاده از آن می توانند فرآیند پاسخگویی به درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایند. همچنین به منظور راحتی کاربران ،  تاریخچه درخواست ها، شکایات و پیشنهاداتی که توسط ایشان ثبت گردیده در سیستم نگهداری می شود.

مهندس رحمانی ادامه داد : این سامانه در راستای جذب، حفظ ، نگهداری و وفادار کردن مشتریان راه اندازی گردیده که از طریق آن ضمن سهولت در پیگیری امور و درخواست ها ی ثبت شده ، از مراجعه حضوری مشتریان و  در نتیجه صرف وقت و هزینه های اضافی جلوگیری بعمل می آید.

وی تصریح نمود : سامانه ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان بوشهر یکی از پیشرفته ترین و جامع ترین سامانه های یکپارچه ی مدیریتِ ارتباط با مشتریان محسوب می گردد که بر اساس استاندارد های روز و توسط برترین متخصصان IT طراحی گردیده است .

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر  اضافه نمود : در همین راستا و به منظور برخورداری از خدمات ارائه شده در این سامانه  ،  عموم مردم می توانند از طریق مراجعه  به نشانی https://crm.boushehrgas.ir هر گونه سوال، نظر و یا پیشنهادی در زمینه خدمات شرکت گاز داشته مطرح نموده و ضمن ثبت شماره تماس خود ، پاسخشان را از طریق اخذکد رهگیری که به شماره تماس ایشان ارسال می گردد، دریافت نمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر در خاتمه افزود : سیستم جامع ارتباط با مشتریان ( CRM )  بعنوان راه حلی جامع و سیستماتیک در زمینه یکپارچه سازی مبانی ارتباط با مشتری ، با هدف دستیابی، توسعه و حفظ رضایتمندی ایشان نقشی بسزا در تحقق اهداف متعالی سازمان برعهده دارد .